April...

Nu har redan några dagar av april passerat. April är en månad som brukar innebära en massa ny energi för mig. Förra året hade jag en av mina bästa vänner på besök för att fira min födelsedag, bara tanken på henne gör mig lycklig i kroppen.

Den största knippen av energi som jag fick i april förra året är när jag efter närmare tre månader fick träffa min skatt (sambon) och jag kommer aldrig någonsin glömma känslan inom mig när jag väntade det sista minuterna innan han dök upp i hotellets lobby i Peking. Som man kan älska en annan människa och vad det äventyret har stärkt oss.

April kommer förhoppningsvis innebära många fina dagar av sol och vårvärme. Nästa vecka beger vi oss på en liten minisemester till Vemdalen. Som vi väntar!

Bjuder på en bild på mig och skatten idag eftersom mitt starkaste aprilminne någonsin (hittills) är när vi fick återförenas efter på tok för många dagar ifrån varandra.

Kram till er och trevlig torsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0