Alvhem

Dessa dagar sitter jag med kanske den sista hemtentan som jag någonsin kommer att skriva, underlig men en oerhört skön känsla. Det var dags för en liten paus efter att jag i snart 6 timmar suttit insnurrad i boken qualiative inquiry and research design.  Det finns fantastisk många inredningssidor att klicka sig in på och många har troligen redan hittat in hos Alvhem men för er som inte har gjort det, gör det!
 
För er som inte har hört talas om Alvhem så är det en mäklarfirma med en egen inredningsbutik, en fantastisk idé eller hur? På deras hemsida går det att finna massvis med inspiration och hade jag bott lite närmare Göteborg hade jag säkerligen besökt deras butik flertalet gånger. 
 
Här kommer lite hall inspiration, så otroligt vackert! Bilderna är lånade från Alvhem.
 
 
Se vilket otroligt golv, och vad mycket det gör i kontrast till allt det andra vita. Jag gillar skarpt!
 
 
Eller dessa gamla dörrar, och vitmålade golv är också riktigt svårslaget. När vi en dag köper ett hus kommer jag inte tveka på att vi  en dag ska ha vitmålade golv. Praktiskt eller inte går att disskutera, men ibland måste man tänka design före funktion, iaf gör jag det allt som oftast. 
Klicka er in och inspireras, så mycket fint!
Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0