Sovrum att minnas

Jag skulle med all säkerhet kunna sitta i timmar med våran IPad, och drömma mig bort i inredningsvärlden. Den här kvällen drömde jag mig bort på bloggen Franciskas vakre verden, som är en norsk blogg, där jag hittade dessa vackra bilder.. Jag eller vi är så nöjda med vårt nya sovrum, och kanske ännu mer nöjda över att få vakna upp tillsammans igen. Trots att jag är väldigt nöjd med sänggavel och har fått mycket positiv feedback på den, kan jag inte fortsätta att spana in ytterligare sänggavlar och sovrum, som jag också förälskar mig i. Jag blir galen över hur mycket fint det finns...
 

Lastpallar har jag länge gillat väldigt mycket, och det ligger lite i bakhuvudet att de eventuellt ska bli virket till ett blivande vardagsrumsbord, men än är inget bestämt. Det här blev verkligen en favorit, så läckert! En ide jag troligen inte skulle komma på själv men som ska läggas på minne tills jag tröttnar på den nuvarande sängen. 
 

 
 
 
En hängande säng, så designat och så snyggt! Det är allt för ofta man har; i sovrummet sover man bara endå, det är inte så viktigt.  Men det är stor skillnad att krypa ner i ett sovrum som man gillar, och ett sovrum där man känner lugn och harmoni.  Tänk på hur mycket tid av ditt liv du tillbringar där inne? Då är det värt att lägga ner lite tid på det.
 
Kram och sovgott! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0