Sjukstuga

Nu ligger jag nedbäddad i soffan under ett duntäcke och har ont i magen, så ont att jag faktiskt fick ta sjukstuga idag och avstå från jobbet. Inge vidare alls, jag tycker att det är så tråkigt att vara sjuk. Vädret utanför är riktigt ruskigt, det blåser och regnet är inte långt borta, vilket gör att de känns lite bättre att befinna sig inomhus just nu.  
 
När jag kom hem från jobbet igår hade jag också väldigt ont i magen, så jag och sambon krypte ner i sängen och småpratade lite. Vi konstaterade att han nu har varit hemma en vecka, och att vi klart av 21 veckor ifrån varandra. Vi bestämde oss för att hålla lite koll på veckorna framöver, för att se hur länge 21 veckor egentligen är. När vi började räkna på det insåg vi att det skulle hinna bli i början av december innan dessa veckor passerat. Vi släppte genast tanken och konstaterade bara att det var sjukt länge och att vi varit väldigt duktiga.
 
På tal om december och att det är länge dit så har jag trots det redan skrivit upp den första önskan på önskelistan, jag önskar mig någon av alla vackra skålar från Tine K Home,helst alla. Så snygga att man faktiskt kan påstå att det bör finnas en marockansk handmålad skål från Tine K i varje hem. 
 
 
 
 
Åh vad jag verkligen vill ha en av dessa. Den randiga moccakoppen står högt på listan, likaså någon av skålarna. Den ständiga frågan ska jag orka vänta tills dess? 
 
 
 
Hoppas ni får en fantastisk dag, så ska jag försöka ta mig ur soffläge och se om jag kan få i mig en bit mat. 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med dig, det är aldrig för tidigt att börja önska sig. Speciellt inte porslin från Tine. Fina bilder på en fin blogg.

2012-07-27 @ 09:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0