Helgen...

Nu har helgens besök åkt hem, och inte utan att det bli lite tomt här hemma. Fredagens middag blev lyckad, tallrikarna var tomma och det säger väll nästan allt. Svärföräldrarna smög över till sig efter melodifestivalen, medan vi andra satt uppe in på småtimmarna och pratade om allt mellan himmel och jord, spelade spel och bara umgicks. Vi vaknade upp till ett enormt diskberg i morse, men också mängder av fina tulpaner som gästerna hade tagit med sig. TACK, vad jag gillar tulpaner!



Idag åkte vi ner på stan, gick runt lite på Östermalm och jag fick chansen att gå in på Rituals. Efter att ha fått lite privatservice där inne, då en kvinna i personalen peelat mina händer och smörjt in dem med detoxlera och handkräm blev jag frälst. Vilket resulterade i att jag stolt spatserade hem med ytterligare två burkar till badrumsskået.

På eftermiddagen blev det besök nummer två till Solna den här veckan. Det är alltid lika mysigt och så där kärleksfullt välkommande att komma hem till Davids mormor och morfar. Vi drack lite kaffe och passade på att umgås innan David vinkade hejdå till dem nu och får inte träffa dom fören i sommar. En liten konstig känsla att det t.o.m. knöt sig i min mage. 5 dagar kvar...

Detta gör att jag nu tänker stänga av datorn och krypa upp i famnen hos min prins och ladda med kramar
Trevlig kväll.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0