Fotoutmaningen [Detaljer]

Jag verkligen älskar när människor tänker till med detaljer, samtidigt som det är viktigt att hitta en balans, för jag kan lika mycket ogilla när det blir allt för mycket uttänkta detaljer. Jag vill gärna ha det lite svenskt "lagom" på detaljfronten. Dagens foto blir på den senaste inredningsdetaljen som fick en plats i vårt hem. Ett rostigt gammalt Z. 
 

 
Detta sprang jag på förra helgen och kände att jag går inte ut ur den här butiken utan detta Z. Jag såg framför mig direkt var det skulle stå och det fanns inga andra alternativ, det skulle hem. Platsen jag hade tänkt mig var på byrån vi har i vardagsrummet tillsammans med en av de tavlor som svärmor målat. Jag förstod att det skulle passa fint tillsammans, och här är resultatet. 
 

 
Är ni intresserade av att vila ögonen på ännu mer konst, så klicka här så kommer ni direkt till svärmors webbshopp. Gillade ni mitt motiv så kan jag verkligen rekommendera de print som hon har, lite billigare men oj så snygga. 
 
Kram. 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0