Romantiskt, Lantligt

Den lantliga inredningstilen är en stil som enligt mig fångat mångas intresse, och så även mitt. Om "flyttplanerna" går enligt våra planer, är det inte helt passande med en genomgående lantlig stil. Även om jag älskar den lantliga stilen tycker jag att det är viktigt att den är på rätt plats. För romantiskt och lantligt i en lägenhet med den moderna känslan blir lite fel för mig. Lantligt gör sig enligt mig fortfarande helt klart bäst på landet.

Vi har lite för mycket av det romantiska/lantliga stilen i våran lägenhet just nu, för att jag ska känna att det är helt rätt, om man nu någonsin kan göra det. Jag har därför lovat mig att nästa pryl som kommer in i lägenheten ska vara tuff,modern med mycket designkänsla. Inget mer shabby chic insipirerat på ett tag. Men jag kan inte sluta dregla över dessa fantastiska bilder från alltihemmet.



Det är så förbaskat skönt när jag I G E N fick ett toppbetyg inrapporterat i listan bland mina Univeristetstudier. Närmare 18 kursen har jag klarat av på Universitet, närmare sagt 138 högskolepoäng. Det är inte långt kvar till 180 högskolepoäng och min examen är tagen.

Nu ska jag tillbringa fortsättning av kvällen tillsammans med en kompis, hon hade massor att berätta tydligen. Väntar med spänning. ♥. Trevlig kväll till er.
Kram.


Kommentarer
Postat av: David

Grym du är i skolan! :) älskar dig mest.

2012-04-13 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0