Stockholm, igen

Tillbaka i Sthlm, efter en fantastisk helg i Västerås. Vi tog det bara lugnt, och njöt över att äntligen vara tillsammans igen jag och mamma. Nu längtar jag till jul, då jag ska få vara hemma lite längre, en helg går alldeles för fort.

Vi kom till Sthlm runt halv fem, och det var alldeles mörkt på himlen. Ett barn på tunnelbanan säger, - vad fort det blir natt, tycker jag! Och jag håller helt klart med, man har lust att bädda ner sig i soffan redan vid fyra på eftermiddagarna nu förtiden. Men idag var det bara att ta sig i kragen och bege sig till Sats för träning och Willys för veckohandling. Nu sitter jag här och nickar till av trötthet med jämna mellanrum, och tänker bädda ner mig tidigt idag.

I helgen, närmare sagt i lördags var dagen då vi skulle ägna en extra tanke till våra änglar i himlen. Det finns få dagar när kyrkogårdarna runt om i landet är så vackra som då. Jag hoppas att ni såg alla ljus från himlen, om inte kan jag berätta att det var vackert, riktigt vackert. Hoppas ni har det bra<3 saknaden är stor bland oss kvarvarande. Men vi gläds av det minnen som ni gav oss.

Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0