Härliga helg

Den här helgen har jag tillbringat hemma hos mamma i västerås, och jag har haft en helt underbar helg. Jag har strosat runt lite så där oförskämt länge i pyamasen och ätit låång frukostar och bara haft det mysigt. Vi har inte gjort speciellt mycket vilket jag kände var väldigt behövligt. Jag har varit trött den senaste tiden och inte kännt för att göra så mycket mer än att bara slappa framför tvn. Efter den här helgen med mycket solljus känner jag mig något piggare och redo för att ta tag i två veckor tentaplugg.  I går fyllde lillebror Jakob 15 år, och min andra lillebror 17 år. Ursch jag kan knappt tro att det är sant att dem har blivit så stora, men för mig är det alltid mina "småbrorsor" och den överbeskyddande systerrollen kommer nog hålla i sig oavsett ålder.



Min hemstad Västerås!

Idag hade jag en klassisk SJ morgon, signalfel vilket innebär stora förseningar mellan Västerås - Stockholm. Jag blev bara 30 minuter försenad och det har man i beräkningarna nuförtiden när man reser med SJ.  SUCK!  Fast jag måste säga att man allt drar lite på mungipan när man ser en medelålders man i kostym smidigt hoppar upp på bagagehyllorna och intar en sittplats i det överfulla tåget. Det finns inga dåliga lösningar!

Trevlig vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0