Semester i Norrland

Här har det varit tyst den senaste veckan, till stor del beroende på att jag har varit på semester med svärföräldrar och sambo i Norrland. Åh vad vackert det var där uppe, även om jag var lite för folktomt för att jag skulle vilja bosätta mig där. Semestern bestod i att träffa mycket av sambons släkt, Fastrar, och farföräldrar bland annat samt lite sol och bad. Men brr vad det var kallt i havet runt 14 grader, så det blev inga simmturer direkt.  Nu är vi hemma i Stockholm för att snart packa väskan och bege oss mot ytterligare lite äventyr. David åker till Västerås och jobbar, vilket inte låter så vidare lyxigt. Jag däremot fortsätter min semester och beger mig ner till Moster Lisbeth, i Varberg i en vecka och hoppas på massor med sol och bad innan jag tar ett stopp i Göteborg och hälsar på Malin och Peter.  Min sommar är så fantastisk som den låter, jag gör exakt som jag vill, inge jobb som kallar på hela sommaren och jag tänker unna mig den här sommaren och bara njuta av att ha sommarlov. Exakt så som man gjorde när man gick i skolan när man var yngre. Helt underbart! Visst läser jag några sommarkurser, men inte så vidare ansträngande och att bli lite mer allmänbildad under regniga dagar är faktiskt inte så illa det heller.

Här kommer några bilder från Norrland resan.

Fortsatt trevlig sommar och jag ska försöka bli lite bättre på att skriva än vad jag har varit senaste tiden.
Kram.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0