Träningsvärken är ett faktum!

Nu är julskinkan slut, trillingnöten ifrån under lagret är i magen, och det är tid att sätta igång med träningen igen. Jag startade igår och det blev 60  minuter spinning intervall på SATS. Passet var riktigt jobbigt och jag kände att det inte var en chockladbit som hade ramlat ner i min mage det senaste dagarna.  Men nu är det bara att köra!

Jag tycker att alla är värda att träna det är inte de, men jag måste säga att det är lite irriterande att de i princip inte går att träna just nu för alla dessa "nyårslöften". De jag däremot kan glädje mig åt är att om 3 veckor har nyårslöftena lagt av!  Du ska väl inte bli en av dem?

Ha en fin dag, Hälsningar Sara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0