Godmorgon!

Godmorgon!

Idag har jag ingen skola, skönt. Jag slipper ge mig ut i tunnelbanetrafiken som tydligen har vagn brist på Gröna linjen, ovanligt? nej inte direkt. Jag tänkte istället ta mig en promenad till globen och träna, ÄNTLIGEN! De blev ingen träning för mig igår, jag tänkte att har jag väntat i 2 veckor kan jag vänta i en dag till så jag är helt frisk idag, vilket jag också känner mig, helt enligt planerna!

Nu har jag ätit frukost och ska slänga på mig träningskläder och ge mig ut, det ser kallt ut! Jag får nog ta och leta rätt på min mössa innan man traskar, tänker ju inte bli sjuk igen det är en sak som är säker!

Fysiskt välbefinnande är inte bara en av de viktigaste nycklarna till en mer hälsosam kropp, det är också grunden för dynamiskt och kreativt tänkande – John F. Kennedy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0