2 dagar...


Om 2 dagar sitter jag där i tentasalen, och ska visa läraren vad jag har lärt mig under dessa 5 veckor.  Jag börjar bli nervös, kan jag verkligen det här, och gud kanske bort jag har läst artiklarna, vad kommer han egentligen att fråga om?  Jag gillar verkligen inte tentor, ett prov på gymnasiet var någonting annat, kan inte minnas att jag har varit nervös inför ett prov i samhällskunskap på Wenströmska, dock minns jag att de fanns lite nerver inför nationellaproven. Ja, nationellaproven och en högskoletenta går att jämföra till en viss del, men kom ihåg att högskoletentor är betydligt läskigare.

Nej nu har jag bekymrat mig tillräckligt, nu ska jag läsa in i det sista. Hade tänkt att åka till skolan och sitta idag, men jag måste fokusera på mig själv min svagheter nu innan jag kan hjälpa andra och diskutera allmänt känns det som. Möjligt att jag åker in på mottagningstid idag klockan 14:00 men vi får se det beror på hur bra det går idag på förmiddagen.

Positiva tankar, kanske kan jag tänka på fredag...
Smile at the test, and the test will smile back to you!
Hoppas det går vägen!








Kommentarer
Postat av: Rebecka

Igentligen är ju detta mera ett svar på hur bra läraren är, ett betyg på honom eller henne.Har han/hon lärt ut tillräckligt bra...tror du klarar det galant,läraren borde vara mer nervös;))

Kram och lycka till/Faster

2010-11-04 @ 18:32:06
Postat av: Rebecka

2010-11-04 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0