Västerås

I morgon åker jag till Västerås

Inga mer föreläsningar den här veckan efter i morgon så då passar jag på att åka hem till Västerås och hälsa på nära och kära. Det är alltid lika kul att få komma hem för en stund, och nu ska jag ju faktiskt få vara hemma i hela 4 dagar, nästan 5 om man räknar med i morgon.

Daniela kommer på besök också, ska verkligen bli jättekul att få visa henne hur jag är uppväxt, även om det inte riktigt kan matcha upp till hennes dundervrål till lägenhet.

På lördagen är det också inplanerat en grillfest med vänner och en liten utgång på det.
Igentligen är jag inget super fan av att gå på krogen men tillsammans med mina goda vänner och min älskade pojkvän brukar det vara riktigt kul endå.

Tyvärr så kommer det bli en heldel pluggande även hemma i Västerås. Idag har jag nämligen haft huvudvärk exakt hela dagen och den sitter fortfarande i. Har försökt sova bort den, gråtit bort den, skrattat bort den, dansat bort den , iprenat bort den you name it. Men neej ingenting har fungerat. Så jag får väl bara acceptera läget att det inte har blivit mycket läst idag, och få därför kämpa lite mer i morgon.
För i morgon tänker jag INTE ha ont i huvudet!



Det här är min kompis Hanna, som jag lärde känna när jag var 18.
En kanonsöt tjej som jag verkligen ska passa på att träffa nu när jag är hemma i Västerås.



 Sen självklart min älskade älskade Emma, min absolut bästa kompis. Henne får jag aldrig nog av och ska försöka träffa henne de första jag gör i morgon när jag kommer hem. ♥
- Har saknat dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0