AJ AJ inte skratta, Snälla!

Jag har helt fruktansvärt ont i min mage,
Nej, det är absolut ingenting farligt det bara en extrem träningsvärk som har slagit in och landat under mina bröst.  Igår var jag och David ute och sprang i spåret där vi bor, det är så himla fint, det är lampor runt hela spåret, det står skyltar varje hundra meter hur långt man har löpt och det är en kanon fin grus, skogsmarksbana.

Även fast jag tycker det är riktigt tungt att löpa, så njuter man varje gång man kommer ut tid, när man får andas den friska luften och när man får känslan av att jag gör någonting som jag bara kan bli bättre på. :)
 
Men herregud vad de regnade, trodde ett tag attt jag skulle drunka.

Men anledningen till träningsvärken beror nog inte på att jag löpte, utan de beror på att halvvägs in i spåret är det ett utegym. De är som om de kittlar i både fingrar och tår på min kära pojkvän när han ser någonting sådan.

Gymmet  består av stockar, som man kan lyfta, hänga på, klättra i, krypa under. Där passade vi på att göra situps i massor, armhävningar, marklyft och bänkpress.

Nu ska jag slänga mig på cykeln och cykla bort till Rikard och Susanne för lite tentaplugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0