I Göteborg kan allt hända!

Ballerina kladdkaka,någon som har smakat? Nu har iaf jag gjort det!

Jag var väldigt tveksam till en början varför man skulle doppa kakan i mjölk, jag menar borde man inte göra en kaka som är klar att bara äta, för när man är sugen på kaka vill man äta den där och nu, man har inte tid att behöva hälla upp ett glas mjölk innan. Men mjölken var nödvändigt för att det huvudtaget skulle smaka någon sorts kladdkaka. Enligt mig ska en kladdkaka vara kladdig, halva grejen med att äta kladdkaka är att den nästan ska vara som smet. Men hur sjutton ska man få en ballerinakaka att bli rinnig?

När man doppade den i mjölken blev den iaf lite kladdigare, men nej tyvär den smakade inte kladdkaka men god det var den. Jag kommer säkert köpa den igen, men inte då jag är sugen på kladdkaka då blir det faktiskt till att baka en med enga händer och recept.

Jag hörde faktiskt från en kompis idag, närmare sagt Rikard, att han brukar laga kladdkaka i micron? Någon mer som brukar göra det?. Enligt mig låter det helgalet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0