Helgen

Nu är den efterlängtade helgen redan över!
Jag har verkligen haft det jättetrevligt den här helgen, i lördags kom Malin till Stockholms Central runt 13.00. Jag kände nästan inte igen henne när hon kom gående, jag hade glömt hur fin hon är :).
Vi gick och åt mat, sen gick vi och panik shoppade lite kläder till kvällen. Vädret var skit och vi var inte alls taggade för fest. Vi hittade iaf lite kläder, jag köpte en grå klänning och ett par läderleggins och jag var redo.

Jimmy och Niklas skulle på hockey i Hovet, och kom till oss runt 18:00 och då hade övriga gäster redan hittat hit. Jag/ vi fick jättefina inflyttningspresenter, av Malin fick vi ett kanonfint kakfat fyllt med kakor och te. Av Daniela och Nadja fick vi ett ljusstake och fina tulpaner. Tack Tack ska ni ha!

 
När klockan började närma sig 00:00 så vart alla trötta, ingen orkade längre gå ut på krogen som vi hade bestämt, eller jo Jimmy och Niklas drog ner till Stureplan och såg på folk medans vi andra sov.
Trots att det inte blev någon utgång så var det en väldigt lyckad lördag.

Söndag
Vi vaknade tidigt, och bestämde oss snabbt för att det var en dag som skulle inhålla nyttigheter. Promenad och absolut ingen onyttigmat, då ångest var ganska stark efter cider drickande godis/chips ätande i lördags. Vi (tjejerna) tog en promenad till Globen där vi passade på att äta hälsotallrik till lunch och shoppade lite. Jag köpte en halsduk, en tröja och ett par stövlar på rea. 
Sen åkte Emma till Julia och jag och Malin var nu själva, vi lagade tacos och drack lite te på kvällen och såg på tv. 
 
Men idag åkte Malin hem!
Tack för en underbar helg Malin, det har varit så kul att ha dig här. Alltid lika hemskt att säga hejdå till dig. Jag säger bara fruktsallad TAH....!
Vi ses snart igen.

Helgens bilder:


Jimmy, Älskligen, Malin, Daniela, Rebecka och Nadja

Ett inslag av goa glada Göteborg.

Hjelting släpper loss!

Malin, Jag, Niklas, Jimmy, Emma, Rebecka, Nadja


♥ Älskar dig ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0