Västerås - Utklädningsshow :)

Just nu sitter jag hemma hos Davids föräldrar och ska snart börja plugga inför tentan på lördag :). Det känns otroligt bra inför tentan, men man ska inte vara för självsäker utan jag lägger i växel nummer två och kör det sista nu. Solen skiner och det är strålande väder ute, jag har öppnat balkongdörren då kan jag iaf känna värmen där igenom.

Nu när jag sitter här hör jag alla sjungande och lyckliga stundeter som bara ha ynka en vecka kvar av sin gymnasietid. Det stojas och det tjoas och jag blir nästan lite nostaligsk när jag sitter här och tänker tillbaka till sommaren 2007 när jag tog studenten tillsammans med SP3A  på Wenströmska. 
Det var roliga tider, och en bättre klass hade jag inte kunnat drömma om.
Nu har klassen spilltras och man har inte kontakt med specielt många vilket är tråkigt, man får väl bara tacka facebook för tydligen så är det lättare att hålla kontakten där än i verkliga livet.

När jag endå pratar om klassen ska jag ägna en rad åt Claudia i min förra klass, som får en bebis snart. Stort grattis och all lycka till.

Idag kommer det stojas extra på stan för det är nämligen utklädningsshow, jag ska ta en fika med Caroline på eftermiddagen så ska passa på att kolla lite då på vilket utstyrsel studenterna 2010 har funnit på.

Så här så killarna ut i SP3A 2007
Hittade ingen bild på tjejerna men är säkert att det finns någonstans.


SPARTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0