Nu är mitt sommarlov slut

Det började i lördags och slutar i dag måndag, typiskt!
Tentan gick bra tror jag, var lite förtvivlad över att den var så himla tunn. Vi fick lära oss iaf 6 kurvor, 1 kom på tentan, tur jag kunde den iaf.  Idag blir Sara en donken Sara igen, tro de eller ej men de ska faktiskt bli kul. Det är en ny restaurang så lite pirrigt är det, men de känns som om jag har gjort det där förr hehe.

Gräset i trädgården växer så man bli tokig, jag klippte de förra veckan och nu var de långt igen så fick ta på mig kräsklippar skorna och köra en vända i morse också.  Det är bra träning och man får faktiskt en chans att rensa tankarna också när man går omkring bland de gröna.

Nu hade jag tänkt att packa upp alla mina kläder jag har tagit hem för sommaren och sen packa en väska jag ska ha med mig till David tänkte sova där i några dagar närmare besämt onsdag för på torsdag är jag ledig :).

Sugen på kaffe, det blir nog en kopp först!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0