Varför är det alltid så?

Ja, varför är det alltid så att helgen går så fort?
De känns som om de bara var några timmar sen jag kom hem och skulle starta helgen, men nu helt plötsligt är det söndag kväll. Vi har haft en bra helg, vi blev bjudna på middag hemma hos Lena och Uffe både i fredags och i lördags, perfekt för oss som inte hade lust att laga mat!

När jag kom hem från skolan i fredags drack vi lite kaffe sen gick vi ut och gick och utforskade området lite. Det var kanon väder, solen sken och man kunde känna att solen värmde! Fy vad man längtade till våren då!

I lördags vaknade jag tidigt 8.30? Hur kan de vara möjligt när man äntligen kan sova ut (suck). De vart en långfrukost och sedan en tur in till stan. Där vi besökte slottet, Gamla stan, åt på kina restaurang och kollade på basket i Enskede hallen V-ås- Söder. 

På kvällen var det dax för melodifestivalen 2010, finns väl bara ett ord som uppstår varje år. Katastrof!
Olas låt var väl helt okej i ett schlager sammanhang, men verkligen inte mer än så! Hård rocks bandet som jag nu tappat namnet på hade en bra låt tyckte jag, en låt som jag säkert kommer dra igenom mina högtalare någon gång men nej, den ska inte skickas som Sveriges bidrag 2010.

Idag söndag har jag varit och tränat, SATS Flow, haha det var riktigt kul. De var en blandning av Yoga, Pilates och Kampsport. När vi kom till delen som handlade om kampsport slogs vi med ett svärd( svärdet fanns bara i din tanke ), riktigt bra träning och kan gissa mig till att magmusklerna kommer skrika sig hesa i morgon.
Under passets gång han vi också leka trasdockor, känna på vattenfall och skölja vatten över oss! Ett pass som jag starkt kan rekommendera.

Till er som inte provat Loka - Jordgubbe och guava. Det är ett måste!





Tog mig ett skutt i vardagsrummet!


Utanför slotten, men ingen kungafamilj i sikte!
Synd tjejer att ni förlorade!
Det gäller att inte hänga med huvudet bara för att det går dåligt, det är då det gäller att lägga i växel två!
Keep up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0