PUST!

 Underbart, Fantastikt, man kan beskriva glädjen med många ord att min livs första tenta är över!
Så idag är jag ledig, eller nästan har 60 sidor att läsa i nationalekonomin. Men det känns som en lätt match efter allt pluggande förra veckan. Jag vill tacka min älskade David, för allt stöd och alla förhör du hjälp mig med.
 Utan dig hade det varit betydligt läskigare.

Så idag blir det en lugn dag. Jag ska städa lite och har bokat en tid i tvättstugan som jag ska pröva klara av. Sen hade jag tänkt att gå en promenad till söder sätta mig på ett fik och dricka en kopp kaffe och läsa tidningen.
Få lite tid för mig själv att bra slappa och ta nya tag till nästa moment. Nationalekonomi 7,5 hp. Sen när David kommer hem från skolan ska vi gå och träna på SATS. Jag måste verkligen komma igång nu men det sitter långt ine, vad har hänt med den Sara som tränade 6 dagar i veckan?

Det börjar närma sig vi får snart stor besök:)

     

Japp, snart kommer ni det ska bli så kul att träffa er alla<3. Det var allt för länge sen.
Det bästa är att Malin och Emma kommer stanna längre, tänk vad mysigt vi ska ha tjejer när det bara är vi hemma på söndagkväll. Tjejmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0