Tillbaka i Stockholm!

Nu är påsklovet slut för den här gången, och jag är på plats i Stockholm igen. Det har varit underbart att vara hemma och jag har verkligen haft det toppen, jag har sovit ut så länge jag har velat. Jag har umgåtts massor med mamma. Det är tur man har mammor, som hon har hjälpt mig dom här dagarna med att försöka hitta gardiner och kuddar till vårat sovrum. Nu äntligen har jag hittat det, möjligt att ni kan få en bild senare, men sovrummet känns endå lite privat. :).

Jag fick sällskap av Emma till Stockholm, troligen kommer hon stanna hela veckan. Så kul att äntligen få ha henne på besök och att vi kan umgås bara vi ♥! Vi var lite sega med att komma iväg från Västerås, så vi var i Stockholm runt 7, då åt vi lite mackor och kollade på tv och här har vi setat sen klockan 7 och nu är klockan närmare 00.00. Men det är mysigt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord, man behöver verkligen en nära vänn för att fungera, och Emma är verkligen den vännen som får mig att gå runt. Det är synd att det finns så många som försöker leka vänner, men verkligen misslyckas totalt, vad är glädjen med att såra andra människor hela tiden?  hmm.. jag kan inte finna något svar!

I morgon ska jag till skolan på eftermiddagen och antar att Emma blir kvar i lägenheten innan vi eventuellt ska iväg och träna lite FLOW, jag måste ju ta med henne på det omtalade passet som jag bara älskar.

Dream as if you could live forever
Live as if you only have today

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0