Prinsessan


Jag kan inte tycka annat en synd om stackars prinsessan Madeleine.
Jag blir så förbannad när jag ser nyhetsextra Madeleine bryter förlovningen med Jonas.

Okej, hon tillhör våran kungafamilj, men snälla ni hon är faktiskt en människa med känslor som precis alla andra.
Om det nu är så att Jonas har varit otrogen mot henne, klantigt Jonas när hon är en sådan offentlig person det kan jag väl hålla med om, men att de finns människor som anser att en förlovning inte ska brytas bara för man är adlig, tycker jag är helt sjukt.

Jag skulle aldrig gifta mig med en person som har varit otrogen mot mig, och jag skulle inte heller gifta mig om mitt förhållande var rangligt. Jag tycker det är skönt att hon sätter näven i bordet eller vad man ska säga och bryter sin förlovning med Jonas istället för att gifta sig och tvingas leva olycklig i ett ytligt förhållande.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men alltså, hur dum får man vara? Den där Jonas alltså? Om man har ett helt lands blickar på sig hur fan kan man då gå och ligga med någon annan?? Det är ju naturligtvis dumt av vem som helst men i hans fall är det ju dubbeldumt!! Hur kunde han inte tro att det skulle komma ut? Det är väl självklart att tjejen berättar för pressen, de betalade ju säkerligen bra.

Men jag håller med om att det var rätt av henne att dumpa honom... synd bara att hon tig emot ringen från första början bara.



Förresten så kommer jag att stanna i stan den helgen då du kanske skulle komma hit... Så då kan vi väl träffas?

Puss på dig!

2010-04-26 @ 20:43:02
URL: http://carolinewikstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0