Galet spännande

Vi har passerat det magiska datumet 10 maj. Dagen vi fick tilldelas till oss den 13/12-2014 när vi var på det berömde rutinultraljudet. Sedan dess har det datumet haft en stor röd ring runt sig i min kalender. Vi har precis som de allra flesta gravida jag känner haft det datumet som slutdatum i gravidappen och i går stod det äntligen 100 %, 0 dagar kvar till barnafödande. Men vi har inte fått träffa vår tjej än, utan väntar och väntar. 
 
Såklart försöker vi roa oss med saker, se på en och annan film, ytterligare en bok är utläst. Jag fortsätter att boa in mig, säljer saker på blocket (med snabb upphämtning), i går stod badrumsskåpet på schemat för en omgång ordning och struktur. Vad vi än roar oss med så trippar både jag och den blivande pappan lite på tå just nu. Hon kan ju banne mig bestämma sig för att titta ut när som nu och vända upp och ner på hela vår tillvaro. Det är ju galet spännande. 
 
 Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0