Födelsedag.

 
Hipp Hipp Hurra hördes det från många håll och kanter igår på min stora dag. Inte hade jag kunnat tro att en födelsedag skulle kunna bli så bra trots avståndet till nära och kära. Tur var det väl att jag hade en av mina kära här som uppvaktade mig på tok för mycket hela dagen, bortskämd var jag minst sagt.
 
Tårta på sängen förgylld av "fin" sång, och paket. Exakt som jag önskar att ha morgonen på min födelsedag. Sen fortsatta firandet hela dagen, telefonsamtal efter samtal, sms efter sms, och så många gratulationer på internet, fler än vad jag trodde jag hade vänner. TACK snälla ni.
 
 
Jag är ju bara så svag för små muffins, och dessa var ju bara helt otroligt söta och dessutom väldigt goda. En av gårddagens aktiviter gick till ett cupcakery. Där vi fullkomligt frossade i minimuffins och champagne. Rätt bra födelsedagsfika va? 
 
 
Ja om någon av er får föra er att besöka Taipei, Taiwan någongång så är Les Bebes CupCakery ett måste. 
 
Min tid som 25 år är nu förbi och det har varit ett händelserikt och väldigt bra år. Jag försökte igår att blicka tillbaka på året som gått och försökte sammanfatta det bästa av det här året, vilket var svårt. Det har ju hänt så mycket. Men skulle jag bara välja en sak så är det nog min viktresa och allt vet den har inneburit för mig.
Ett mycket gladare och stabilare jag, 20 kilo lättare, springer gansak lätt 1 mil, men framför allt att jag nu stolt kan säga att jag känner mig snygg och stolt över mig själv på ett sätt jag aldrig upplevt förut ♥.
 
 
 
Såklart när man blickar tillbaka på det senaste året blir man ju såklart väldigt nyfiken på det kommande året. 
Jag vet att jag kommer ta ett jämfotahopp upp i karriären när jag kom hem från den här resan. Jag vet att det kommer födas en liten krabat i min närhet som jag kommer älska mirakulöst mycket. Kanske är det också året som jag ska klara tjejklassikern med hejdundrades tider.  Ja vi får väl se hur året som 26-åring kommer att bli, en ska är jag säker på och det är att jag ser fram emot det kommande året och alla dess utmaningar och händelser.
 
 
Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0