Tidsbrist och datakrångel

Snart är det 1 månad sedan Formexmässan ägde rum i Stockholm. Jag har långt ifrån haft tid att introducera våra nya leverantörer för er här på bloggen. En presentation av dom hoppas jag att jag kan få till snart...Jag hoppas att jag inom kort också ska få in produkterna på hemsidan. Datorn vill däremot inte som jag, så det dök upp lite hinder på vägen. 
 
Livet har snurrar på i en himla fart och först den här helgen känns det som om jag haft tid reflektera över allt som hänt och tänkte att jag skulle sammanfatta mig lite. 
 
Jag bytte jobb i mitten av augusti, ett jobb som har tagit mer tid än vad jag hade vågats tro. Jag stormtrivs som floormanager/butikschef på SAND Herr på NK. Med mycket arbete bakom kulliserna öppnade vi vår fantastiska butik fredagen den 23 augusti, sen efter det har allt bara snurrat på. Det är otroligt roligt och jag är så glad över att det erbjudande dök upp när jag minst anade det.
 
Sambon har hunnit packat sina väskor och hunnit bo 2 veckor i Taiwan. Självklart är det en omställning för oss båda.Vi är däremot väldigt inställda på att det här kommer bli bra och att det kommer bli en enorm upplevelse för oss båda två, och inte minst för honom. Vet att ni är en hel drös där ute som undrar och funderar, jag förstår er. Vi är bestämt det här tillsammans och jag kommer att åka dit flera gånger under det här året. Egentligen inte jättemycket att säga om det, förra gången han åkte delade jag med mig mycket av mina känslor, och hans äventyr osv. Jag tror inte att jag kommer göra det den här gången. Kanske känner jag mig tryggare i mig själv och mina närmaste vänner och familj är dom som får ta del av mina tankar kring detta, även om det mesta som sägs och tycks är någonting mellan mig och David. Följ däremot gärna hans äventyr på egenhand. Det gör ni här!
 
 
 
 
Det får nog bli allt för idag och det var kul att titta in hos er igen.
 
Ha det bra så länge!.
Kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0