Öppet Hus

Hej!
Nu var det ett tag sedan jag tittade in här men nu är jag här igen för att bjuda in er på öppet hus. Flertalet nyheter kommer att visas upp, och vissa saker är jag så förstjust i att jag bara vill behålla de själv utan att vi upp de för er. Men vi har en regel som säger inköpt eller planerat till företaget stannar i företaget. 
 
 
 
Hur som är ni hjärtligt välkomna på öppet hus på Tisdag den 21/5, mellan 16-19, Oss hittar ni på Finn Malmgrens Väg 55, Hammarbyhöjden. 
 
 
 
Vi är också väldigt glada över att kunna berätta att öppet hus kommer att ordnas i samband med cafejuli.
Det är alltid kul att göra saker tillsammans och med ett café som ligger i huset mitt mellan mig och gör det    hela väldigt personligt och lite extra kul. Juli är också ett café som har mycket ekologiska produkter så ett besök där är också en god gärning mot miljön. Café Juli hälsar er välkomna på en fika.
 
Trevlig kväll och jag hoppas vi ses på tisdag.
 
Kram. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0