Pasteller

Vilka vårkänslor jag fick här på morgonen när solen riktigt värme lägenheten genom fönstret. Känner mig lite bättre idag och tänkte försöka mig på en utflykt med sambon och svärföräldrarna, ner till havet och äta lunch. Är det någonting som kan få en att känna sig bättre så är det doften av hav. Det är speciellt med havet och det har jag nog alltid tyckt.  Under hela min uppväxt har vi åkt på semester till Västkusten, närmare bestämt Varberg. Så doften och tång, hav och sand förknippar jag så med mina semestrar som barn. Det blir nog en härligt lunch. 
 
Gick loss lite med kameran idag och min prickiga skål tillsammans med några pastellfärgare nagellack hamnade i rampljuset den här morgonen. Pasteller är verkligen någonting som höjer vårkänslorna och jag kunde inte enas med mig själv vilket av lacken jag ville bära idag så går naturell. 
 
 
 
Nej nu ska jag bege mig ut i vårvädret och hoppas på att jag får hålla mig frisk nu. Hoppas att ni får en fantastisk fredag och solen skiner där ni befinner er också. 
 
Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0