Kärlek.

Sittande på balkongen med morgonens kaffe började jag fundera på hur fantastiskt lyckligt lottad jag är. Självklart kom det några glädjetårar konstigt vore det annars när det gäller mig.
 
Jag började tänka på mina vänner. Jag kan inte skryta med några enorma mängder men de jag har är någonting helt utöver det vanliga. Varenda en av dom kan jag prata med om allt, jag vet att alla skulle svara mitt i nätterna komma till mig på stört om det skulle behövas. Men kanske framför allt så har jag alltid så kul i deras sällskap att jag kiknar av skratt många gånger under tiden vi umgås. Ni vet vilka ni är och är banne mig otroligt bra! 
 
Sen har jag också en underbar familj där kärleken till varandra alltid är prio ett. En mamma att småbabbla med flera gånger om dagen, en mormor som gladeligen kommer med råd både med livets stora och små utmaningar. En faster som alltid betytt något extra för mig, min faster är som en enda stor guldklimp som man inte kan göra annat än att älska. Min stora familj och släkt består av fler en ni och alla är ni toppen, bara det att kunna säga min stora släkt får det att kittla i magen. 
 
Sen är det min livs skatt som jag delat så många härliga stunder med, och som jag har äran att bo med och som stöttar mig i allt jämt och ständigt. Det är inte alla som har den turen men jag uppskattar min kille varje dag och varje sekund. Aldrig trodde jag att det skulle bli så bra, men det var ju just han som jag drömde om, killen som jag föreställde mig när jag stolt berättade " när jag blir stor ska jag ha..." 
 
Drömkillen har dessutom en släkt som välkomnat mig med öppna armar från dag ett. Vips så var min familj dubbelt så stor. En svärmor och svärfar som jag med stolthet kan säga är dom bästa tänkbara, man kan faktiskt älska sin svärföräldrar för jag gör det! Ja hela släkten på den sidan är sådär underbara så jag ger mig inte på att förklara det. 
 
 
Härligt med lite kärlek på morgonen och nu ska jag dricka upp det kalla kaffet, tårka glädjetårarna och förbereda mig för vad den här dagen har att erbjuda. 
 
Kram. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Frohm

Så fina ord Sara. Du betyder lika mycket för mig. Puss från Faster <3

2013-06-05 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0