Tidspessimist?

Jag visste inte att det var möjligt att gå från extrem tidspessimist till att bli en tidsoptimist på så kort tid, men det är möjligt. Just nu önskar jag så att dygnet hade några fler timmar att erbjuda. Jag planerar att jag ska hinna både det ena och det andra men varje kväll slutar det med att ungefär hälften är gjort. 
 
Det är mycket möjligt att det finns något samband med att jag just nu har väldigt många projekt på gång samtidigt. DeaDia har fullkomligt exploderat, beställningarna rasar in och jag möts ständigt av olästa epost i inboxen. Detta gör att jag lever i en liten lycko/fantasibubbla, inte kunde jag tro att det fanns så många där ute som gillar det jag gör. Inte trodde jag heller att det skulle vara så enkelt att förverliga en dröm, men med hjälp från nära och kära så blev den på några veckor verklighet. T A C K alla ni som gjort beställningar, ställer spännande frågor och funderingar och ger mig självförtroende till att våga fortsätta. 
 
 
Det blir svårt att hinna med så mycket annat fotografering och inredning nu, vilket är den tråkiga sidan av det tryck som träffat DeaDia. Idag är det "ledigdag"  vilket innebär att jag enbart har DeaDia att tänka på, inget NK. Så jag passade på att unna mig lite tid till att fotgrafera medan solen försökte kämpa sig igenom molnen. 
 
 
Fokus hamnade på soffan och soffdetaljer, kanske för att jag saknat att bara ligga i den och göra absolut ingenting. Att få kura ner tårna bland fårskinnets fantatastiska lockar är bra mysigt, och ikväll tänker jag nog stänga av telefonen, frikoppla mig från mejlen och bara umgås med min favorit kille. ♥
 
 
Matcha guld med silver, randigt med rutigt, ull med läder. Det känns som om både inredningsvärlden och modevärlden handlar om att matcha bäst man vill och bara orkar med. Färger, material, nytt och gammalt och utan några som helst rätt eller fel. Visst är det skönt. 
 
I vår soffa blandar vi olika typer av textiler, smårandigt, storrandigt, mönstrat och ull, men jag har fortfarande lite svårt för alla färger. Jag har lovat mig en sak, det ska in en vårfärg i sovrummet. Men hur ska jag kunna välja? Eller vågar jag kanske blanda fler?
 
Det blir en senare tidsfråga, nu ska jag strax leverera ett bord och ska göra klart det som måste göras innan dess. 
 
Kram. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0