Stort och Overkligt

Oj, vilka fantastiska känslor jag har fått uppleva det sista dagarna. Känslan av att människor skickar bilder till mig eller visar upp bilder på offentliga sidor som facebook, instagram på saker som jag/vi har skapat. Det känns stort, och lite overkligt på samma gång.
 
Jag börjar mer och mer förstå mig på det här med entreprenörsanda, och varför man vill göra saker på egenhand, jag tror det handlar om den belöningen man får när man lyckats. Den känslan är obeskrivlig. Jag jobbar nuförtiden 14-15 timmar och dygnets vakna timmar men jag är trots denna inte trött. För det här ger mig så extremt mycket energi, alla era värmande mejl, sms och kommentarer, jag svämmar över av lycka. Ni är fantastiska!
 
 
Den här bilden dök upp taggad i mitt namn på Instagram i veckan, och snyggt med vit dörr tänkte jag. Tills jag tittade lite närmare och såg, ja där hänger faktiskt DeaDia´s tidningshängare av fårskinn. Bilden kommer från Måns, tack för dina värmande ord och hoppas du är nöjd!
 
Trevlig kväll. Kram. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0