Yoko Ono

Afficher det har jag länge förknippat med stora blaffiga bilder på kändisar som Spice Girls, Back Street Boys, Aaron Carter. Ja med andra ord har afficher inte varit min grej sedan jag var si så där i 10 års åldern, men nu 15 år senare känner jag mig redo igen. Afficher är ju så mycket mer och det finns ju ett helt hav av läckra afficher. 
 
Jag har nu sprungit på två afficher helt i min stil, som ligger väldigt högt på min önskelista inför födelsedagen på tisdag. Dessa två guldkorn kommer från Moderna Museet och är designade av Yoko Ono. Här är den ena, och besök Moderna museets webshop för att spana in den andra. 
 
Shadow Piece
 
 
Vitt, Vitt, Vitt och lite svart, ja helt i min stil. Om jag nu varit så snäll för att få en affich eller två i födelsedagspresent ska sovrummet få ett nytt utseende. Det är högtid att göra om och förändra lite där inne.
 
REALISATION
Nu är det dags att även förändra lite för DeaDia. Nyheterna måste få plats och vi arbetar med dessa lite i skymundan och jag är så sugen på att få visa er snart.. Däremot startade vi våran rea igår så nu är ni välkomna in och fynda. Så generösa att vi faktiskt ha över 60 % på utvalda produkter. 
 
Nya bordsskivan Patch finns på plats i butiken för er som hört av er och varit intresserade av den. 
 
Trevlig torsdag till er. 
Kram. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0