Önskas

Det här med dagar att fira är något som ligger mig varmt om hjärtat. Att få fira födelsedagar, namnsdagar, årsdagar, förlovningsdagar, ja säg någon dag som inte går att fira egentligen. Sambon vet hur mycket jag älskar överraskningar och paket. Min födelsedag firar jag gärna i dagarna fem.

Det är ett tag kvar men det börjar så smått att närma sig förlovningsdagen. Till den dagen önskar jag att det ligger något från Beach house i ett paket, ett nattlinne kanske? Eller ett hårt paket med en skål från Trine K home. Ja undra vad han ska hitta på...

Egentligen spelar det inte så stor roll, fast det är bra kul att få önska och drömma sig bort bland några favoriter.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0