Lyx i min närhet

TACK snälla för era gulliga kommentarer och också mail, om ni visste vad glad jag blir. Inte nog med att ni följer mig ni lämnar små söta avtryck också, oj. vad bra ni är. 
 
Lägenheten är fortfarande skinande ren, och tur är väl de för det var ju inte så länge sedan jag slet mig blå av allt skrubbande och fejande. Det kändes så lyxigt idag när jag städade och kunde ha fönstret på vidglänt och det drog bara sådär lagom kallt ni vet? 
 
 
Vad som också är lyx är att vi i Hammarbyhöjden fått ytterligare ett mysigt fik till granne. Inrett i vita färger med otroliga detaljer och ah jag har känslan av att jag kommer hänga där en heldel. 
 
 
Efter att jag nu på kvällen avklarat ett träningspass och försett både mig och sambo med mat, blir det att sätta igång en film innan vi troligen somnar in rätt fort. 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0