Hus med kärlek

Vilken helg jag har haft, en helg som jag absolut kommer leva på länge. Väldigt mycket skratt, god mat, roliga lekar, men framförallt är det så härligt att komma hem till ett hus med så mycket kärlek. Mamma blev glad för presenten och kanske lika glad blev jag, vi ska nämligen på spa en helg i november.

Jag tyckte att det var så mysigt här hemma hos mamma att sambon faktiskt fick åka hem själv idag. Jag tänkte ta en till kväll och dag här hemma hos föräldrarna innan dagarna i Sthlm fortsätter att rulla på i ett fasligt tempo. Jag kan inte förstå att det redan börja skymtas tomtar här och var och att det snart vankas jul. Kan ni?

Det blir inte så mycket mer skrivet från mig idag för nu tänker jag krypa upp i soffan igen tätt intill mamma och fortsätta mysa mig igenom denna söndag. Bjuder på en bild från min IG. När mamma bakade så hamnade äggen på ett foto, och ibland kan faktiskt ägg vara rätt fint, iaf skalen.

Trevlig kväll till er.
Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0