Städfarten

Efter att ha vilat ut mig ordentligt på spa i helgen tillsammans med mamma hamnade jag i en riktig städvirvel nu när jag kom tillbaka till Stockholm. När vi skulle bädda nytt i sängen svor jag för kanske hundrade gången över det kaos som befann sig i vår garderob. Något som känner igen sig?  Så jag slet ut allt ur garderoben och skapade nog en ännu större kaos och oreda än vad det var innan. Sen började jag organisera, varje sak på sin plats är en riktigt skön känsla. 
 
 
I fina lådor från Ikea är det betydligt större ordning i vår walk in closet. Ja hör och häpna den nya fantastiska lägenheten har faktiskt en walk in closet. Så det senaste dagarna har jag med nöje gått in där och valt mina kläder. Jag trotsade också allt vet heter att inte tvätta fönster i kallt väder och när solen ligger på. Det är ju dessa dagar som man ser hur smutsigt är, och jag börjar tro att detta bara varit en undanflykt, för min fönster har aldrig varit så rena. 
 
 
Nu är jag i fullgång med mitt uppsatsskrivande, och kan planera mina dagar helt på egen maskin. Så att jag tänker piffa upp mig och åka till skolan i dag kommer inte på tanken. Med lite halsont ska jag strosa omkring här i lite slappa kläder och studera hemma, riktigt efterlängtat. 
 
Tack ännu engång för att ni fortsätter att titta in här, trots min frånvaro. Jag tror med all säkerhet att det kommer börja skrivas lite mer nu när jag får mer tid hemma, och förhoppningsvis mer tid till att fotografera.
 
Trevlig dag.
Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0