H&M HOME

 
 
 
 
Det här ljuset kommer från H&M Home och kostar runt 50 kr. Jag tycker att det är väldigt fint och det är en häftigt känsla att komma hem till ett hem där det finns en fin mix av budget och exklusivitet. I allafall tycker jag det, men jag är också aningen insnöad i allt vad inredning innebär. 
 
 

 
Även det här är en bild lånad från H&M, och dessa ljusstakar tror jag att jag kommer klicka hem till arbetsrummet. Arbetsrummet har hamnar lite i skymundan, men igår efter att jag träffade mormor och morfar fick jag ett rejält sug i hela kroppen efter att få börja inreda även det. Jag är inte helt klar över hur jag vill ha det än, men det börjar så smått att arta sig, även om vardgsrum med plåtskåp och lastpallsbord ligger lite före på att göra listan.
 
Men det blir inte mycket gjort här om dagarna, nu ligger jag och väntar på att solen ska titta fram ordentligt så jag kan bygga på brännan lite och fortsätta läsa min bok, som jag fick i ett av de fem kärlekspaketen från David under tiden han var borta. Sen senare ikväll väntas en löprunda, kvällsdopp, räkfrossa och os-invigning. Ja,det är så skönt som det låter att vara på minisemester. 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0