Äntligen tillsammans

Nu har vi också blivit med iPad, den smyckar bordet, stolen, sängen, hyllan väldigt bra,även om David har gjort  väldigt klart för mig att detta inte är någon inredningsdetalj. Hur som helst sitter jag nu på balkongen nedkrypen under en filt med  "paddan" på balkongen och har redan kollat in favoritbloggarna flera gånger nu på morgonen. 
Väldigt  frustrerande dock att inte blogg.se har kommit med någon App som är lämpad för iPad,ska jag tvingas ge upp den här bloggen för att bötja om på ny kula någon annanstans är en stor fråga just nu. Jag vill så gärna vara kvar här, för ibland älskar jag att bara krypa ner i sängen och kolla tillbaka på gamla inlägg. 
 
 
Härlig känsla att vi kan ta bilder på varande tillsammans igen. Igår hade vi en riktigt lyckad middag tillsammans med    svärföräldrar och morföräldrar. Tack för en trevlig kväll! 
 
Nu bullrar det rejält ute och eftersom att pojkvännen inte riktigt har ställt om dygnet än så ska vi fortsätta att bara mysa här hemma och ha ytterligare en riktigt lat dag.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0