Passion för Zink

Jag fullkomligt älskar zinkhus i alla dess former, och storlekar. Mina absoluta favoriter är från Walthers, trots det har jag ännu inte klickat hem något till vårat hushåll, även om jag varit nära ett flertal gånger. I julklapp av min kära Faster fick jag mitt första och enstaka zinkhus. Ett hus som jag placerat på hyllan inne i sovrummet, och när det är tänt så finns det inte mycket som slår att krypa ner under farmors stickade pläd med nya nummret av sköna hem.




Den effektiva dagen förändrades fort till att bli ineffektiv. Jag hittade på mängder med saker att göra istället för att gräva ner mig i litteraturen, varför blir det alltid så? Jag har besökt bloggar, fotograferat och redigerat, lagat mat och nu tänkte jag faktiskt gå över till en kompis och dricka lite te. Jag får ta tag i pluggandet i morgon med andra ord.


Får önska er en trevlig kväll.
Kram.


Kommentarer
Postat av: Melissa lavali - Foto¤Vikt

Lämnar ett tassavtryck när jag kikar förbi lite och läser.

Hoppas du får en fortsatt bra dag!



------------------



..::Fotobloggen om vikt och träning utan gym eller dieter::..

2012-01-19 @ 17:35:14
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag älskar också zinkhus, kul att du gillar det...

inser att jag allt som oftast dras till zink!

2012-01-19 @ 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0