DIY

Jag skriver hela dagarna på den där förbaskade C-uppsatsen, och jag börjar så smått få lite struktur på det hela. Puh för det är inte mer än 3,5 vecka innan jag är klar! Förstår ni, färdigutbildad sociolog.... lite overkligt för mig än så länge. När jag inte sitter stirrande framför uppsatsen har jag inget som helst sug efter att sitta vid datorn, i stället har jag pysslat långt in på kvällarna med både det ena och andra. Hemsidan beräknas få ett nytt utseende nästa helg, nya saker ska lanseras, erbjudanderna ska plockas bort, för er som funderar på att slå till, gör det innan den 16/12. Lite nya saker har kommit in här hemma, bland annat hade mamma med sig en eldstad när hon var på besök i helgen. Tack! Den passar fint här hemma, och mysfaktorn ökade verkligen.
 
 
Kändes som om vi hade haft lite samma sak här hemma ett tag nu, men med lite nya blommor i fönstret och en DIY flaska, så känns det helt plöstligt lite roligare här hemma. Tydligen hade dom gjort sådana här flakor på tv4 nyhetsmorgon, men det missade jag. För er som också missade det, så var det busenkelt. Ta en flaska du tycker om, fyll den med färg och skaka runt. Klart! 
 
 
Efter lite IG inspiration bestämde jag mig för att vi behövde lite julpynt även i hallen här hemma och skapade en liten davidstjärna att ha ovanför skoskåpet. Nästan lika enkelt som ovanstående DIY, men lite mer klipp och klåp.
 
 
Så blev den, nej oj nu måste jag rusa ett träningspass står på schemat. 
 
Ha det bra så länge.
Kram. 

Kommentarer
Postat av: Westmans

Tack för fin inspiration, och fantastisk fint hemsida du startat, ser framemot helgen för att få se påfyllningen i butiken.

2012-12-11 @ 20:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0