Fotoutmaningen [Livsviktigt]

När jag såg det här temat tänkte jag direkt på min mamma, och att jag skulle tillägna det här inlägget till henne. I söndagskväll inträffade dock det som man inte önskar någon, en mycket nära vän förlorade hastigt sin mamma, i alldeles för tidig ålder. Jag kom då på att det som är livsviktigt är att man uppskattar varje dag och tar vara på all den tid som man har tillsammans med sina nära och kära. Att man aldrig tar varandra för givet, att man aldrig somnar osams, och att man aldrig slutar visa varandra uppskattning. Det är livsviktigt att ta vara på varje dag! Läskigt nog kan världen vändas upp och ner på bara en sekund och livet blir sig aldrig mer likt. 
 
 
Dessa rosor är till dig min vän och massor med styrkekramar till dig. 
 
 
Kram. 
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0