Fotoutmaningen [jag]

Vad kul att detta tema äntligen kom, de ska bli riktigt kul att få en berättelse om er som varit med i fotoutmaningen. Finns det inte utrymme för någon berättelse ska det bli kul att åtminstone få en bild på er. Samtidigt som ni läsare som inte deltagit i fotoutmaningen kanske är intresserad vem jag egentligen är. Många av er följare känner mig privat och ni är säkerligen eran bild över vem jag är, men för er andra lite mer hemliga ip.adresser kanske en presentation av mig kan kännas spännande. 
 


Så här ser jag ut nu, 24 år gammal. Numera bor jag i en lägenhet i en söderförort i Stockholm tillsammans med min sambo sedan 4 år tillbaka. Vi har nyligen flyttat in i en ny lägenhet, så inredningsplanerna är stora och förväntningarna höga för att få till den här lägenheten till vår. Jag är född och uppväxt i Västerås, där jag växt upp tillsammans med min mamma och en mormor nära tillhands. I början av tonåren fick jag ocskå en härlig bonusfamilj som jag fått lyckan att dela många fina stunder tillsammans med. Efter att jag tog studenten gjorde jag som många andra svenskar, jag flyttade till Oslo, där jag tillbringade nästan 2 år. I norge fick jag chansen att lära mig otroligt mycket om mig själv, och lära känna människor som ligger mig mycket varmt om hjärtat än idag.  Efter tiden i Norge och några sedlar sparade begav jag mig iväg på min livsresa tillsammans med sambon. Vi reste runt jorden och levde lite i en drömvärld i över hundra dagar. Därefter var de högtid att börja studera och snart kan jag även bocka av den grejen på min att göra lista. 
 
Det var mina tjugofyra år i en snabb sumé. Självklart har det innehållit mycket mer en så, både upp och nedgångar, och kanske är det är dessa små, unika berättelser som gjort att jag är just jag, även om det ni nu fick ta del av som satt det yttersta skalet. 
 
Den här bloggen handlar i huvudsak om mig, även om den präglas av mänger med inredning, så får man se lite bakom inredningen för hitta mig. De är min inredningsstil som hamnar här, de är mina tolkningar på saker och ting och det är framför allt mina ord och mina tankar som skapar texterna i den här bloggen. 
Om ni visste vad glad jag blir över era fantastiska kommentarer (inte så många på bloggen) men via sms, mail, på facebook, instragram och hur bubblande lycklig jag blir över att ni läsare bara ökar och ökar. Det betyder jättemycket för mig att ni gillar det jag gör, och om jag kan inspirera er det minsta så är det ännu roligare. 
 
Hoppas ni får en trevlig dag, nu är det dags för kaffekopp två på morgonkvisten.
Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0