Fotoutmaningen [DIY]

Do it yourself lyder dagens tema. De finns massvis med saker som man kan göra själv, och ibland eller kanske lite för ofta är man bara dålig på att ta tag i det. Jag tänker att jag så gärna skulle viljaest kuddar, massvis med kuddar för att fylla soffan med. Jag tänker att jag ska göra egna proteinbars till sambon, egengjord musli och mycket andra saker. Men ibland måste man bara bestämma sig och börja göra. Sovrummet blev ett sådant rum för mig, och faktiskt alla möbler i sovrummet är just gjorda av mig och något som man kan göra själv. Stegen som ni sätt några gånger var lätt att göra (om man nu har material såklart) och sänggaveln gjordes på en förmiddag likaså de hyllor jag har i sovrummet som ni sätt skymta ibland. Så, Do it yourself! 
 
 
På det här fotot ser ni bland annat skymten av sovrummet på paddan och stegen och sänggaveln som man kan göra själv. Anledning till bilden är också vattenflaskan som står till vänster på bildelärdom ni lätt kan göra om till en ljusstake.  Allt ni behöver är en flaska, och lite snöre presentpapper som fiskelina och ett ljus så har ni en likadan.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0