Fotoutmaning [dagens]

Jag har antagit fotoutmaningen som Kristina har skapat på bloggen ingenvanligdag. Den ska pågå augusti ut och det passar mig väldigt bra eftersom att jag nyligen börjat fastna för det här med foto lite mer på allvar. Vissa teman är helt klart enklare en andra och idag gjorde jag det lite lätt för mig och tog Dagens outfit, under temat dagens. Det ska bli spännande att kika in hos er andra som också gör utmaningen för att se vad ni har lyckats hitta på.  
 

 
Det känns faktiskt riktigt lyxigt att få slänga av sig dagens outfit på stegen i sovrummet. Stegen som är gjord av egenplockad drivved är en av hemmets favoriter. De känns som om den gör en stor del av den där känslan jag ville åt i sovrummet. 
 

 
Halsbandet är köpt på rea för en riktigt billig peng, och linnet är av märket made in the shade, ett märke som tar upp större och större plats i garderoben. Jeansskjortsen köpte jag i april några dagar innan jag skulle åka och hälsa på sambon i Kina, så ett nervöst impulsköp resulterade i dessa skjorts som jag mer eller mindre levt i under sommaren. 
 
Nu tänkte jag baka lite bröd i muffinsformar till soppan som är planerad ikväll, går det tror ni? 
I morgon väntar nytt tema, något ung och något gammalt. Vad tusan ska man hitta på då....
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Vilken snygg stege!
Gillar outfiten också.

Mitt armband kommer från Indiska. :)

2012-08-01 @ 22:27:10
URL: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0