Lite tid över

Idag hittade jag lite tid över till att skriva några rader, då jag bestämde mig att lägga skolan på hyllan sedan i fredags tills i morgon. Det har varit så mycket sedan en tid tillbaka och helgerna den senaste tiden har gått i nationalekonomins tecken, att jag kände att jag behövde prioritera en ledig helg för att samla krafter tills på måndag. Underbart skönt har det varit, men det är inte slut än! Idag ska jag tvätta fönster, (vilket är roligare är delta y och delta x), sen ska vi ut och ta en promenad tillsammans med några kompisar, ner till Söderbysjön. Därefter väntar lillebrors hockeymatch i Nacka, något jag ser fram emot då jag aldrig sätt min minsta lillebror på isen.
Igår hade jag lunch besök av Pappa med familj, det bjöds på lasagne och alla åt och var glad så det var helt klart en lyckad lunchdejt. Fick även lite föresenade födelsedagspresenter, men jag tror att jag varje år ska spara något paket så här tills på hösten. I paketen låg det helt otroligt fina Craft kläder, bland annat en röd vindjacka som jag blev helt förälskad i, och mycket mycket mer fint. Tydligen hade sambon också varit snäll mot sina svärföräldrar, för han fick också ett paket.
På kvällen var det kräftskiva som planerat och varade långt in över midnatt super trevligt och kräftor är väl för gott. Nu ska jag ta tag i det som ska göras hemma idag, och får önska er en trevlig söndag.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0