Ledig torsdag

Det kändes riktigt skönt att få skriva att jag har en ledig dag. Bloggandet har blivit prioritetet tio just nu, och så långt har jag inte lyckats tagit mig den senaste tiden. Dagarna består av väldigt mycket plugg, träning, och en heldel jobb. När jag inte gör någonting av dessa aktiviteter så försöker jag att umgås så mycket som bara möjligt med mina vänner och min älskade sambo. Har inte varit hem till Västerås och hälsat på min familj på väldigt länge känns det som, längtar. Saknar dig otroligt mamma! Nationalekonomin går över förväntingarna och engelska boken plöjs igenom "rätt" så lätt, även om det är ett pressat schema.
Helt vanlig dag på SU.

Idag är jag iaf ledig, och det känns helt underbart. Även om min mage kurrade av hunger i dag på morgonen när David gick upp för att bege sig till skolan, så låg jag kvar i sängen en stund bara för att jag kunde. Underbart! Nu vräker regnet ner utanför, och det är nästna så att jag vill ta en promenad bara för att jag fått en regnställ av min mamma, skickat via svärmor. TACK mamma om du visste vad jag var i behov av ett. Men har faktiskt bokat tvättstugan och ska damsuga av lite här hemma, något jag tycker är helt okej att göra på en ledig dag mitt i veckan då det känns mycket bättre än att behöva göra det på helgen. Sen ska det läsas lite mikroekonomi och ikväll väntar Power Step, mitt absoluta favorit pass. Hoppas allting är bra med er, och att ni kommit in i vardagsrutinerna på bästa sätt.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0