My motivation is back

En ledig tisdag passerar fort. Jag har haft en riktigt bra dag, hunnit plugga det jag skulle, tränat, druckit kaffe med en vän, promenerat, lagat godmat, och nu tänkte jag dammsuga av lite snabbt.

Det är så skönt ett jag ä n t l i g e n efter 2 år, fått tillbaka det här riktiga träningsviljan. Då jag direkt efter avslutat pass längtar till nästa gång jag ska få besök Sats. " Elixia Sara" är tillbaka. Jag försöker halvera mina måltider, då jag insätt att jag tidigare åt som en hel man. Träna minst tre gånger i veckan, och försöka få in lite mer vardagsmotion i min vardag. Då kommer nog lite överkilon sakta försvinna.

Jag har pyntat! Nej inte julpynt än, men tog in den fina glasskålen från balkongen som jag fyndade på bakluckeloppis för 15 kr. Pyntade med lite spets, ny dekorationssand och ett blockljus, och jag är så nöjd!

Trevlig kväll.
Kram.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad duktig du är vännen!! Snart ses vi, weee!!!! =) =) =)

2011-11-11 @ 10:20:15
URL: http://thesweedes.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0