skrivandet har blivit bortglömt...

Ja åter en gång har allt för många dagar passerat sedan jag var här och skrev några rader sist. Kanske har det något att göra med att solen och värmen har varit här på riktigt och att det inte har varit prio ett att slå sig ner vid datorn. Istället har jag försökt vara ute så mycket som möjligt och avnjutit en och en annan grillning och några koppar kaffe i värmen.  Idag är det blåsigt och det ser ut att börja regna vilken minut som helst så jag håller mig inomhus och tänkte städa och plocka i ordning lite i lägenheten.

Jag tänkte också passa på att planerat om en blomma som växt sig alldelses för stor för sin kruka. Jag hade en fantastisk helg även om det gick fort då jag jobbade både fredag kväll och söndag på dagen. Lördagen var jag ledig och dagen tillbringades tillsammans med sambons föräldrar och lillebror. Mina svärföräldrar har under våren sjungit i kör tillsammans med Caroline af Ugglas och hade ett uppträdande på Circus i Stockholm som vi var och tittade på. Riktigt roligt att kolla på även om Caroline är allt annat än normal :).  Vi promenarade ner till djurgårdsbron och tog en öl och njöt av Stockholm och kvällen avslutades med med godmat och melodifestival.  Herregud vad Saade var nära att vinna!

Igår ringde min Farmor och frågade vad jag hade för mig då hon nämligen var i Stockholm. Jag hade inte speciellt mycket för mig som vanligt och därför bestämde vi att vi skulle äta en lucnh tillsammans i Solna. Vi åt en god lunch och promenerade sen till Haga Parken. Jag älskar att umgås med Farmor!  Det var verkligen jättemysigt och TACK för en trevlig dag.

Nej nu är det hög tid att ta tag i städningen!

17 mai - Gratulerer med dagen Norge



David, jag och svärmor i lördags ♥!



Kommentarer
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

Hej Sara!



Kul att du kikar in hos mig :)



Klänningen har jag köpt i en butik i Varberg. Det är en Odd Molly så du kan säkert hitta den i Stockholm om du är sugen på den. Den är heeelt fantastisk! :)



Kram till dig / Kristina

2011-05-17 @ 20:39:07
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0