Söndags häng!

Eftersom att jag som vanligt somnade under tiden jag och älsklingen kollade på film i går kväll, så var jag lite piggare än honom i morse. Vilket resulterade i att jag stutsade upp satt på lite kaffe och dukade fram en riktigt god frukost på balkongen åt oss båda. Efter frukosten begav vi oss ner till Hammarby Sjöstad för att ta båten till Nybroviken(vid dramaten) där vi promenerade lite bland alla turister, åt en god lunch i Kungsan, och lyssnade på uppladdningen inför Rix Fm festival som äger rum i Kungsträdgården just nu och bara njöt av ännu en solig söndag.  Vi promenade till Slussen för att köpa lite jordgubbar och bege oss hemåt. Där vi satt oss ute på en filt på gärdet där vi bor och smaskade belgiska jordgubbar och drack lite kaffe. Jag uppskattar verkligen till tusen att ha dessa dagar tillsammans med min helt egna prins, vi pratar om allt mellan himmel och jord och det pirrar fortfarande i min mage när jag tänker på att jag verkligen fick honom tillslut. ♥ Jag gillar verkligen honom och söndagar, haha! Jag ska avsluta den här kvällen med att städa lägenheten från topp till tå och måla naglarna, fila fötterna och ta en långt bad. Med andra ord spa för både mig och lägenheten. Hoppas att ni också haft en underbar söndag och helg.

Otroligt fina tulpaner vi såg i Kungsträdgården!


Otroligt vackra tulplaner i Kungsträdgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0