Lite snabbt

Några rader ska jag hinna med innan jag ska bege mig mot jobbet för att jobba 12-20. Har en känsla för att jag kommer vara rätt sliten ikväll, tur jag inte har egna barn än :). Träningen kom inte igång i går och den kommer inte komma igång i dag heller och inte i morgon. På torsdag måste jag verkligen ta mig till träningen, skärpning Sara. Igår blev jag jag förslappad och orkade rent av inte ta mig till träningen trots den 20 minuter långa promenaden eller knappa 10 minuter på cykel.  Idag känner jag mig piggare även om regnet öser ner utanför och det är mörkt inne fast klockan är efter 11.  På morgonen gjorde jag en strikt, fullspäckad planering av skolan fram till 4/6 när tentan är. Det blir ju inte direkt lättare när jag skjuter på det ständigt. Jag tycker nog inte att kursen är speciellt svår utan snarare tråkig eftersom att jag redan läst fördjupningskursen i samma ämne, men tro inte att jag kan det här för det, Weber och Marx har en förmåga att lämna minnet rätt fort faktiskt.

Nu ska jag kila, ha en mysig tisdag i regnet.

Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0